Nefit ketel met storing. Wat nu?

U schaft een ketel aan met een bekende naam, omdat u dan verzekerd bent van een warm huis. Toch? Dat is niet helemaal juist. Een goede ketel is belangrijk, maar problemen kunnen bij ieder merk voorkomen. De verwarmingsketel verzorgt al het warme water in uw woning. Van het badwater tot de radiatoren en de stromen in de vloerverwarming. 365 dagen in het jaar wordt de ketel intensief gebruikt en dus is het niet verwonderlijk dat uw ketel van Nefit storing aangeeft.

Uw Nefit storing vandaag nog opgelost

U zoekt de oplossing voor uw Nefit Turbo storing 3? De storing in uw Nefit Smartline? Of de oplossing voor uw Nefit Smartline HR storing? Nefit verdeelt storingen onder in drie typen displaycodes: normale, blokkerende en vergrendelende codes. De oplossing voor normale storingen is in veel gevallen terug te vinden in het storingsoverzicht. Bij ernstigere problemen in het systeem wordt de ketel om veiligheidsredenen geblokkeerd en uitgeschakeld. U kunt de ketel in dit geval resetten om deze te ontgrendelen. Een harde reset van het systeem zou de storing kunnen oplossen. Blijft uw Nefit ketel storing aangeven? Dan is het noodzakelijk om een monteur in te schakelen.

 

Via CV service Spoed werkt dit als volgt:
1. Bel 085 4320208 (altijd bereikbaar)
2. Geef uw postcode en het probleem door
3. Wij brengen u meteen in contact met een vakman bij u in de buurt